چگونه بفهمیم کسی روی ما کراش دارد؟ ۵ راز برای تشخیص

کراش احساس عشق پنهانی به شخصی خاص است که با تغییر رفتارها و نگاه های مخفیانه، سرشار از دوست داشتن و خجالت همراه می باشد.

کراش یا همان Crash چیزی بیشتر از جاذبۀ گذرایی می باشد که ممکن است به مرور زمان فراموشش کنید. کراش زدن فراتر از احساس جذاب و دوست داشتنی بودن طرف مقابل می باشد. کر‌اش به مرور زمان ممکن است به چیزی فراتر از شیفتگی تبدیل شود.

بیایید در این مقاله نگاهی عمیق تر بر اینکه کراش چیست و چگونه بفهمیم کسی روی ما کراش دارد داشته باشیم. تا پایان مقاله کنار ما باشید.

کراش چیست؟

کراش داشتن نوعی احساس جاذبه و دافعه نسبت به شخصی خاص می باشد که به نظرتان بسیار جذاب و دوست داشتنی است. به عبارت دیگر هم عاشق جذابیت آن فرد هستید و هم به نوعی احساس ترس از نزدیک شدن به او را دارید. برای مثال گویی با یک دوربین دوچشمی هر لحظه آن شخص را نگاه می کنید و تمام حرکات و رفتارهایش را زیر نظر می گیرید. در واقع کر‌اش زدن احساسی پنهانی است.

چگونه بفهمیم کسی روی ما کراش داره؟ + ۵ راز پنهان

تا اینجا متوجه شدید که کر‌اش چیست اما کراش پسر و کراش دختر چگونه هستند؟

نوع کرا‌ش زدن در دختر و پسر تفاوت خاصی با همدیگر ندارد. اگر می خواهید بدانید که چگونه بفهمیم کسی روی ما کراش داره، به چند نکته کلیدی زیر توجه نمایید.

۱.عمل کردن متفاوت

کسی که بر روی شما کراش دارد سعی می کند تا در اطراف شما متفاوت عمل نماید: آیا این شخص در مقایسه با رفتاری که معمولاً با افراد دیگر دارد با شما متفاوت تر رفتار می کند؟ آیا هر زمان که در کنار او هستید، متوجه تغییر شخصیت او می شوید؟ معمولا این نوع رفتار مختص آقایانی است بر دخترانی خاص کراش دارند. است. آنها معمولا در حضور دختر مورد علاقۀ خود شادتر و پرحرف تر می شوند یا گاهی ممکن است ساکت تر و محتاط تر عمل کنند. این نوع تغییر رفتار هر چه که باشد، به معنای کرا‌ش زدن می باشد. اگر متوجه تغییر رفتار شخصی خاص در اطراف تان شدید، به نحوه رفتار او با دقت توجه نمایید. یکی از محتمل ترین دلایل تغییر رفتار چنین شخصی این است که به شما علاقه دارد و جذب شما شده است. این امر باعث می شود که در مورد چگونگی رفتار در حضور شما احساس آشفتگی و عدم اطمینان داشته باشد.

۲.سعی به نزدیک شدن

کسی که قصد کر‌اش زدن با شما را دارد سعی می کند نزدیکتان شود: یکی دیگر از نشانه های قطعی کراش دختر یا کراش پسر این است که فرد با حفظ علاقه پنهانی‌اش سعی می کند به شخص مورد علاقه خود نزدیک شود. به هر حال طبیعی است که بخواهیم در کنار شخصی باشیم که دوستش داریم. حتی اگر چیزی برای گفتن به آنها نداشته باشیم، باز هم دوست داریم در کنارشان بمانیم و از گوشه چشم تماشایشان کنیم. بسیاری از ما حتی گاهی اوقات فقط برای دیدن شخص مورد علاقه خود یا تظاهر به برخورد با او ناگهان بر سر راهش سبز می شویم. این کار را به این امید انجام می دهیم که توجه شخص مورد علاقه خود را جلب کنیم و با او گفتگو نماییم.

۳.باز کردن سر صحبت

فردی که قصد کراش زدن با شما را دارد همیشه سعی می کند سر صحبت را با شما باز نماید: اگر احساس می کنید که شخص خاصی در حال کر‌‌اش زدن با شما است به این سوالات با دقت فکر کنید: آیا این شخص تا به حال شماره شما را خواسته یا شما را در یکی از اکانت های رسانه های اجتماعی دنبال کرده است؟ آیا در روزهای خاص یا به بهانه های غیرمعمول اول از همه به شما پیام می دهد یا با شما تماس می گیرد، حتی اگر واقعاً چیز مهمی برای گفتن با شما نداشته باشد؟ این ها نشانه های واضحی هستند که نشان می دهند آن شخص بر روی شما کراش دارد. شروع تماس های غیرمعمول در حقیقت ابراز علاقه او به برقراری ارتباط و حفظ این ارتباط با شما است. با این کار به شما نزدیک‌تر می شود و زمان بیشتری را با شما می گذارند.

۴.نگاه کردن دزدی و مخفیانه

در جایی که ضور دارید متوجه نگاه های دزدانه شخص خاصی می شوید: یکی از راه های تشخیص کراش داشتن شخصی خاص بر شما این است که مداوم به شما خیر می شود و وقتی ارتباط چشمی با شما برقرار می کند، سریع نگاهش را می دزدد. دوباره وقتی متوجه شود که نگاهش نمی کنید، به شما خیره خواهد شد.

۵.لبخند زدن بیش از حد

شخصی که در حال کر‌اش زدن است خیلی به شما لبخند می زند: یکی دیگر از نشانه‌های کرا‌ش زدن این است که متوجه می‌شوید شخصی خاص خیلی بیشتر از دیگران به شما لبخند می‌زند. چنین لبخندی می‌تواند یک لبخند کوچک و خجالت‌آمیز باشد. این نوع لبخند با احساس خجالت و خوشحالی توام می باشند.

کرا‌ش زدن نوعی احساس علاقه پنهانی به شخصی خاص است که با رفتارهایی ویژه همراه می باشد. برای پاسخ سوال « چگونه بفهمیم کسی روی ما کراش دارد» حتما این مقاله را بخوانید.