افزایش بازدید ریلز اینستاگرام با استفاده از الگوریتم ریلز اینستاگرام

چگونه بازدید ریلز اینستاگرام را افزایش دهیم؟ اهمیت تعداد بازدید ریلزهای اینستاگرام چیست؟ شمارش بازدیدهای ریلز توسط اینستاگرام چگونه انجام میشود؟ افزایش بازدید ریلز اینستاگرام در مای ممبر

همانطور که می دانید بازدید و لایک پست های اینستاگرام به شدت این روزها برای کاربران این پلتفرم محبوب حایز اهمیت می باشد. طوری که برخی افراد اقدام به خرید ویو و لایک اینستاگرام می کنند (برای اطلاع از قیمت ویو و لایک کلیک نمایید.). مطالعات نشان می‌دهند که ریلز های اینستاگرام ۶۷٪ تعامل بیشتری نسبت به ویدیوهای اینستاگرام دارند و حدود ۲.۳۵ میلیارد نفر هر ماه با آن‌ها تعامل دارند. این اعداد تعجب‌آور نیستند، در نهایت، این محبوب‌ترین نوع محتوا در این پلتفرم است. با ویژگی‌های ریلز اینستاگرام، کاربران می‌توانند روی خلاق خود را به دنیا در قالب ویدیویی کوتاه نشان دهند. اما ممکن است کنجکاو باشید که اینستاگرام چگونه بازدیدهای ریلز را محاسبه می‌کند و چگونه می‌توان بازدیدهای ریلز اینستاگرام را افزایش داد؟ دیگر نیازی به تعجب نیست، زیرا ما در حال بحث درباره نحوه کار الگوریتم اینستاگرام برای شمارش بازدیدهای ریلز اینستا هستیم. بیایید عمیق‌تر وارد موضوع شویم!

ریلز اینستاگرام چیست؟

تیک‌تاک یکی از برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی است که بیشتر کاربران شبکه‌های اجتماعی وقت خود را به دلیل فرمت ویدیویی کوتاهش در آن سپری می‌کنند. اینستاگرام از این دیوانه کنندگی ویدیوهای کوتاه مطلع شد و ویژگی ریلز خود را برای کسب سهمی در بازار ویدیویی کوتاه معرفی کرد. راه‌اندازی ویژگی ریلز، راه جدیدی برای سرگرم کردن مخاطبان با ویدیوهای کوتاه در اینستاگرام ایجاد کرد. ریلزها کاربران را به ایجاد ویدیوهای سرگرم‌کننده برای به اشتراک‌گذاری با مخاطبان یا دوستانشان دعوت می‌کنند. کاربران می‌توانند ویدیوهایی تا ۹۰ ثانیه‌ای ضبط و ویرایش کنند و آن‌ها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. این ویژگی همچنین به شما امکان می‌دهد صداها، فیلترها و افکت‌های صوتی ترند را اضافه کنید که تأثیر آن را افزایش می‌دهد.

چگونگی شمارش بازدیدهای ریلز توسط اینستاگرام

ریلز، پرکاربردترین ویژگی است و بازدیدهای ریلز اینستاگرام مزایای مختلفی از جمله افزایش تعامل و رشد ارگانیک حساب را ارائه می‌دهد. زمانی که یک کاربر ریلز های اینستاگرام را حدود ۳ ثانیه تماشا کند، اینستاگرام آن را به عنوان یک بازدید محسوب می‌کند. اگر همان کاربر ریلز شما را به طور مکرر یا در یک حلقه تماشا کند، نیز به عنوان شمارش بازدید در ریلز اینستاگرام محسوب می‌شود.

اهمیت شمارش بازدید در ریلز های اینستاگرام

ریلزها پربازدیدترین محتوا در اینستاگرام هستند، به لطف ویژگی‌های خلاقانه متنوعی که کاربران می‌توانند اضافه کنند تا آن را خلاقانه‌تر و تعاملی‌تر کنند. بنابراین، تعجب‌آور نیست که خالقان محتوا و برندها از این فرمت برای دستیابی به اهداف خود استفاده می‌کنند. تعداد بازدید بالاتر در ریلزها می‌تواند تأثیر بزرگی بر استراتژی محتوا داشته باشد و به شما کمک کند دنبال‌کنندگان بیشتری به دست آورید، تعامل و آگاهی از برند را افزایش دهید. این یک ابزار قدرتمند برای افزایش اعتماد برند، رسیدن به افراد بیشتر و پیشبرد معیارهای تعامل شما است. بیایید عمیق‌تر به اهمیت شمارش بازدید در ریلز های اینستاگرام بپردازیم:

·         افزایش تعداد فالوورها

زمانی که بازدیدهای بیشتری در ریلز های اینستاگرام دارید، احتمال دارد در فضای محبوب این پلتفرم – صفحه Explore – نمایش داده شوید. نمایش داده شدن در این صفحه به معنای فالوورهای بیشتر، تعامل بیشتر و محبوبیت بیشتر در اینستاگرام است، زیرا حدود ۵۰٪ از افراد ماهانه محتوای جدید را در این صفحه کشف می‌کنند. برای افزایش فالوورها همچنین می توانید اقدام به خرید فالوور نمایید. برای اطلاع از قیمت فالوور واقعی اینستاگرام کلیک نمایید.

·         افزایش نرخ تعامل

ریلزها پراستفاده‌ترین فرمت محتوای اینستاگرام هستند که تعامل بیشتری را به دنبال دارند. ارسال بیشتر ریلزها می‌تواند به شما کمک کند لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و نظرات بیشتری نسبت به ارسال ویدیوهای استاندارد در پروفایل خود به دست آورید. شما می‌توانید بازدیدهای رایگان ریلز اینستاگرام را به دست آورید تا نرخ تعامل خود را تقویت کرده و اهداف خود را سریع‌تر دستیابی کنید.

·         افزایش اعتماد برند

زمانی که افراد بیشتری محتوای شما را تماشا کنند، منجر به تعامل بیشتر می‌شود، که به عنوان مدرک اجتماعی عمل می‌کند. این سیگنال مثبتی به مخاطبان شما می‌فرستد که برند شما قابل اعتماد است.

چگونه الگوریتم ریلز های اینستاگرام کار می‌کند؟

 الگوریتم ریلز اینستاگرام

اینستاگرام نوع محتوایی که معمولاً با آن تعامل دارید را می‌بیند و محتوای مشابه را در فیدهای شما نشان می‌دهد. الگوریتم اینستاگرام تعیین می‌کند که کدام ریلز به کدام کاربر ارائه می‌شود. در فید اصلی شما، ریلز هایی از حساب‌های اینستاگرام که در اینستاگرام فالو می‌کنید را مشاهده خواهید کرد. اما می‌توانید ریلز های اینستاگرام از برندها و خالقان محتوای دیگر را در تب Explore و تب ریلزها کشف و مشاهده کنید.

با ضربه زدن بر روی آیکون ریلزها، می‌توانید فیدهای ریلز اینستاگرام را که توسط الگوریتم پلتفرم ارائه می‌شود، ببینید. به طور مشابه، می‌توانید ریلز های اینستاگرام را در تب Explore در کنار استوری ها و پست‌هایی که توسط الگوریتم انتخاب شده‌اند، کشف کنید.

عواملی که می‌توانند بر تعداد بازدیدهای ریل اینستاگرام شما تأثیر بگذارند:

پیشتر گفتیم که وقتی کسی محتوای شما را برای ۳ ثانیه یا بیشتر تماشا می‌کند، اینستاگرام یک بازدید را در ریلز محاسبه می‌کند. برخی عوامل وجود دارند که می‌توانند بر تعداد بازدیدهایی که یک ریلز دریافت می‌کند، تأثیر بگذارند.

  • تعداد فالوورهای شما: یک حساب کاربری اگر صدها هزار فالوور در اینستاگرام داشته باشد، احتمالاً بازدیدهای بیشتری روی ریلز های خود دریافت می‌کند.
  • مخاطبان پرتعامل: اگر فالوورهای شما با محتوای شما تعامل داشته باشند و نظرات معناداری روی ریلز های شما بگذارند، به طور قابل توجهی تعداد بازدیدهای ریلز شما را افزایش می‌دهد.
  • کیفیت محتوا: کیفیت ریلز های شما یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند بر تعداد بازدیدهای ریلز شما تأثیر بگذارد. محتوای با کیفیت بالا نسبت به محتوایی که کیفیت پایینی دارد، چشم‌های بیشتری را به خود جلب می‌کند.

چگونه از الگوریتم اینستاگرام برای افزایش بازدید ریلز اینستا استفاده کنیم؟

اگر می‌خواهید محتوای ریلز تولید کنید که اینستاگرام دوست دارد و ریلز های شما را به سمت تب ریلزها یا صفحه Explore هل دهد، به نکات زیر توجه کنید. الگوریتم پلتفرم ریلز هایی با این ویژگی‌ها را دوست دارد:

  • محتوای سرگرم‌کننده و خنده‌داری به اشتراک بگذارید که توجه مخاطبان شما را جلب کند، یا دارای چالش یا سورپرایز باشد. محتوایی که مردم را خوشحال می‌کند، همیشه رتبه بهتری دارد و به شما کمک می‌کند بازدیدهای بیشتری روی ریلز های خود به دست آورید.
  • چیزی الهام‌بخش به اشتراک بگذارید یا یک ترند را شروع کنید که دیگران را تشویق به مشارکت در آن کند.
  • خلاق باشید و از افکت‌های دوربین، متن، فیلترها یا سایر ابزارهای خلاقانه استفاده کنید.
  • ویدیوی عمودی بسازید تا ریلز شما جذاب‌تر شود.
  • موسیقی یا صداهای ترند را از آرشیو موسیقی اینستاگرام در ریلز های خود اضافه کنید.

از چه چیزهایی باید اجتناب کرد تا در الگوریتم موفق شوید؟

اگر هدف شما رسیدن به افراد بیشتر، افزایش تعداد بازدیدها یا تعداد بیشتر فالوور است، باید از موارد زیر اجتناب کنید:

  • ویدیوهای با وضوح پایین یا تار را ضبط نکنید. حتی یک ویدیو ضبط‌شده با واترمارک هم عملکرد خوبی ندارد. از ابزار ویرایشی استفاده کنید که لوگو یا واترمارکی به جا نگذارد.
  • ریلزی با حاشیه پهن آپلود نکنید. این کار توجه مخاطبان شما را جلب نخواهد کرد و در رتبه‌بندی از دست خواهد رفت.
  • از ارسال هر چیزی مرتبط با مسائل سیاسی خودداری کنید، زیرا پلتفرم چنین محتوایی را جریمه می‌کند. یا از ارسال هر چیزی به نمایندگی از هر شخصیت سیاسی خودداری کنید.
  • از به اشتراک‌گذاری محتوایی که با خط‌مشی‌های جامعه پلتفرم مطابقت ندارد، اجتناب کنید.

چگونه تعداد بازدیدهای ریل اینستاگرام را افزایش دهیم؟

در اینستاگرام، مردم محتوای کوتاه، خنده‌دار و جذاب را دوست دارند و ریلز های اینستاگرام دقیقاً همان چیزی است که مردم می‌خواهند ببینند. شما نیاز دارید تا با استفاده از این ویژگی، تعداد بازدیدهای ریلز اینستاگرام خود را افزایش دهید و متأسفانه این کار به اندازه‌ای که فکر می‌کنید آسان نیست. افزایش تعداد بازدیدها زمان و تلاش زیادی می‌طلبد. به همین دلیل است که مردم تصمیم می‌گیرند تا بازدیدهای ریلز اینستاگرام را خریداری کنند (https://mymember.shop/خرید-ویو-ریلز-اینستاگرام). برخی راه‌های طبیعی برای افزایش تعداد بازدیدهای ریل اینستاگرام وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا حضور آنلاین خود را در این پلتفرم افزایش دهید.

 خرید ویو ریلز اینستاگرام از مای ممبر

·         استفاده از هشتگ‌های مرتبط و عناوین جذاب

زمانی که هدف شما افزایش بازدید ریلز اینستا است، عناوین پست‌های شما باید خلاقانه و جذاب باشد. مقداری زمینه ریلز را در عناوین خود ارائه دهید. اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا تا ۲۲۰۰ کاراکتر در توضیحات ریلز خود بنویسید اما آن را مختصر نگه دارید، به‌ویژه اگر محتوایی برای اهداف سرگرمی ایجاد می‌کنید.

·         ویدیوهای تیک‌تاک را به عنوان ریل‌ها بازپست نکنید

ویژگی ریلز اینستاگرام مشابه تیک‌تاک است، اما این بدان معنا نیست که همان محتوا را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید؛ زیرا محتوای تکراری توسط کاربران اینستاگرام خوب پذیرفته نمی‌شود. ویدیوهای تیک‌تاک دارای واترمارک هستند که باعث می‌شود ریلز های شما در تب ریل‌ها کمتر قابل کشف شود و برای مخاطبان شما کمتر جذاب باشد.

·         با ترندها همراه شوید

ترندها در تمام پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی موقتی هستند، اما می‌توانند محتوای شما را وایرال کنند. بنابراین، مهم است که با روندهای ریلز همراه شوید و محتوایی بر اساس موضوعات روز ایجاد کنید. این کار به افزایش شانس شما برای کشف شدن کمک می‌کند. الگوریتم اینستاگرام محتوای جدید را نسبت به ریلز های قدیمی‌تر بیشتر رتبه‌بندی می‌کند. افراد از طریق صفحه Explore و تب ریل‌ها به دنبال محتوای جدید می‌گردند و پروفایل‌های خالقان را بررسی می‌کنند تا ببینند آن‌ها چه چیزی در مورد آخرین روندها به اشتراک گذاشته‌اند.

·         مطمئن شوید که محتوای با کیفیت تولید می‌کنید

چه هدف شما افزایش بازدید ریلز های اینستاگرام باشد یا افزایش تعداد دنبال‌کنندگان، باید مطمئن شوید که همیشه محتوای با کیفیت تولید می‌کنید. عوامل زیادی وجود دارد که الگوریتم برای تعیین اینکه آیا ریلز های شما را به سمت تب ریل‌ها هل دهد یا خیر، در نظر می‌گیرد. این عوامل شامل ویدیوی با کیفیت، پایبندی به وضوح تصویر توصیه‌شده و فیلم‌برداری عالی است. نورپردازی نقش مهمی در فیلم‌برداری ریل‌ها دارد. زمانی که ویدیوی خود را فیلم‌برداری می‌کنید، از نور پنجره و تن‌های خنک استفاده کنید تا بازدید ریلز اینستا را افزایش دهید.

·         پاسخ به نظرات

پاسخ به نظرات راهی امتحان‌شده برای تعامل با مخاطب و افزایش تعداد بازدیدهای ریلز اینستاگرام شما است. اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد با یک ریلز دیگر به نظر پاسخ دهید. جالب نیست؟

به این ترتیب، می‌توانید نظر ریلز خود را به یک استیکر تبدیل کرده و به ریلز خود اضافه کنید. پاسخ دادن به مخاطب با یک ریلز، پاسخ شما را جذاب‌تر می‌کند، کاربران بیشتری را با ریلز شما درگیر می‌کند و باعث افزایش تعداد بازدیدها در ریلز های اینستاگرام می‌شود. این کار همچنین آگاهی از برند را افزایش می‌دهد که منجر به رشد بیشتر برند می‌شود.

نتیجه‌گیری در مورد بازدیدهای ریلز اینستاگرام

بازدیدهای بالای ریلز اینستاگرام به عنوان یک معیار سنجش از تعامل، محبوبیت و موفقیت در اینستاگرام عمل می‌کند. کاربران می‌توانند با درک واضح از نحوه شمارش بازدیدهای ریلز توسط اینستاگرام و نحوه کارکرد الگوریتم ریلز اینستا، پتانسیل اینستاگرام را آزاد کرده و حضور آنلاین خود را افزایش دهند. به خاطر داشته باشید، ارسال محتوای با کیفیت، تعامل با مخاطب، پیروی از روندها و استفاده استراتژیک از هشتگ‌های مرتبط نقش مهمی در افزایش تعداد بازدیدها در ریلز های اینستاگرام و حداکثر کردن دسترسی به مخاطب دارند. علاوه بر این، شما می‌توانید بازدیدهای ریلز اینستاگرام را خریداری کنید تا رشد سریع‌تر حساب خود را آغاز کنید.