• تاریخ : جمعه - ۵ - مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 - July - 2024
  • ساعت :

    جدیدترین و مهم ترین اخبار بازار - صدای فارس

    برسی کمپ ترک اعتیاد در شهرری
    1403-05-02

    برسی کمپ ترک اعتیاد در شهرری

    برسی کامل کمپ ترک اعتیاد در شهرری و معرفی 2 تا از بهترین کمپ های اعتیاد شهرری هم بانوان و هم آقایان به صورت اجباری و اختیاری

    نظرات و تجربیات خریداران گوشی a20s سامسونگ: امروز بخوانید!
    1403-04-30

    نظرات و تجربیات خریداران گوشی a20s سامسونگ: امروز بخوانید!

    یکی از بهترین و معروف‌ترین گوشی‌های سامسونگ سری A، مدل a20s است. با توجه به ویژگی‌های مختلف این محصول، قیمت گوشی a20 s امروز نسبت به قیمت سایر مدل‌های سری A سامسونگ قابل قبول‌تر به نظر می‌رسد؛ از این رو افراد زیادی متقاضی خرید این نوع موبایل‌ها هستند. درواقع بسیاری از خریداران این سری از محصولات باور دارند که این مدل از تولیدات سامسونگ نسبت به قیمتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، دارای ارزش بالاتری است. به زبان ساده قیمت مقرون‌به‌صرفه این نوع گوشی‌ها به دلیل کیفیت پایین آن‌ها نیست؛ بلکه سامس...

    ۳ لپ تاپ پرفروش ایسوس را بشناسید
    1403-04-18

    ۳ لپ تاپ پرفروش ایسوس را بشناسید

    در دنیای تکنولوژی، خرید لپ تاپ مناسب یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که کاربران باید بگیرند. لپ تاپ های ایسوس همیشه به دلیل کیفیت بالا، طراحی منحصر به فرد و قابلیت‌های برجسته‌ای که ارائه می‌دهند، مورد توجه کاربران حرفه‌ای و عادی قرار گرفته‌اند. در این بلاگ، به بررسی سه تا از بهترین لپ تاپ های ایسوس یعنی ASUS Vivobook S 16 Flip OLED TP3604VA، ASUS TUF Gaming A17 FX607JU و ASUS ZenBook Duo UX8406MA می‌پردازیم و ویژگی‌های برتر هر کدام را به تفصیل شرح می‌دهیم.

    اهمیت برنامه ریزی در کنکور
    1403-04-09

    اهمیت برنامه ریزی در کنکور

    برنامه ریزی از دیرباز بسیار مورد توجه افراد بوده است. برنامه ریزی، یک اصل مهم و اساسی موفقیت در زمینه های گوناگون برای افراد به شمار می آید. درواقع برنامه ریزی صرفا برای کارهای مهم انجام نمی شود؛ بلکه کارهای کوچک مانند پژوهش های مدرسه و یا کارهای خانه را نیز در بر می گیرد.

    امکان کرایه ظروف برای مراسم خاص مانند عروسی در تهران وجود دارد؟
    1403-03-27

    امکان کرایه ظروف برای مراسم خاص مانند عروسی در تهران وجود دارد؟

    ظروف کرایه سینا یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه اجاره ظروف و تجهیزات مراسمات در تهران است. این شرکت با سال‌ها تجربه درخشان و خدمات حرفه‌ای، به مشتریان خود ارائه می‌دهد. آن‌ها انواع ظروف شیشه‌ای، پرسی، فلزی و پلاستیکی را برای هر نوع مراسمی از جمله عروسی، نامزدی، سالگرد و تولد، ارائه می‌دهند.

    معجزه هوش مصنوعی در صنایع
    1403-03-23

    معجزه هوش مصنوعی در صنایع

    هوش مصنوعی (AI) به عنوان یکی از فناوری های پیشرو در قرن بیست و یکم، در حال تغییر شکل صنایع مختلف و ایجاد تحولات عظیم در روش های تولید، مدیریت و ارائه خدمات است. این فناوری با تقلید از هوش انسانی و توانایی یادگیری و تصمیم گیری، به صنایع امکان می دهد تا به سطوح […]

    معرفی ۳ برند مطرح فیلتر استخر
    1403-03-23

    معرفی ۳ برند مطرح فیلتر استخر

    انتخاب صحیح فیلتر استخر باعث می‌شود تا ذرات معلق، ناخالصی‌ها و باکتری‌های موجود در آب به طور مؤثر حذف شوند که این امر به سلامت و ایمنی کاربران استخر کمک می‌کند. انواع فیلتر استخر از جمله: فیلترهای شنی، کارتریجی و دیاتومه‌ای وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند.

    استعلام لیست قیمت روز میلگرد و پروفیل در بازار در مهر استیل
    1403-03-23

    استعلام لیست قیمت روز میلگرد و پروفیل در بازار در مهر استیل

    تمام کسانیکه پروژه‌های مختلف ساخت و ساز را مدیریت می‌کنند، اولین و مهمترین کاری که انجام می‌دهند، استعلام قیمت آهن‌آلات مورد نیاز برای استفاده در پروژه‌شان است. شرکت فولاد مهر سهند که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و همچنین ارائه دهنده بهترین قیمت میلگرد، پروفیل، پروفیل فولادی و لوله در کشور است با ارائه لیست به روز  قیمت انواع میلگرد و پروفیل در سایت خود، توانسته است کمک بسزایی به کارفرمایان و پیمانکاران ساخت و ساز کند.

    برو بالا