ایران در زمینه سامانه‌های هوشمند جزو ۱۰ کشور پیشرو است

به گزارش صدای فارس به نقل از مهر: سردار سلیمی معاون عملیات پلیس راهور در همایش دبیران شورای هماهنگی ترافیک استانداری‌های سراسر کشور در خصوص آخرین وضعیت استان‌ها از نظر ایمنی و نحوه کارکرد دوربین‌های نظارتی در زمینه جرایم هوشمند و تصادفات درون شهری کشور گزارشی ارائه داد. قمصریان مدیر عامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی […]

به گزارش صدای فارس به نقل از مهر: سردار سلیمی معاون عملیات پلیس راهور در همایش دبیران شورای هماهنگی ترافیک استانداری‌های سراسر کشور در خصوص آخرین وضعیت استان‌ها از نظر ایمنی و نحوه کارکرد دوربین‌های نظارتی در زمینه جرایم هوشمند و تصادفات درون شهری کشور گزارشی ارائه داد.

قمصریان مدیر عامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی دیگر سخنران این همایش یک روزه بود که ضمن تبیین جایگاه و وظایف این صندوق به حجم انبوه خسارات پرداختی از محل صندوق به آسیب دیدگان و نحوه اقدام در این صندوق پرداخت. وی همچنین افزود این صندوق هیچ پولی از دولت دریافت نمی‌کند و تأمین اعتبار این صندوق از محل دریافت بیمه شخص ثالث به میزان ۸ درصد است.

قمصریان بر الزام بیمه گذاران به اخذ بیمه شخص ثالث تاکید کرد و افزود: عدم صدور گواهی معاینه فنی برای خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث در دستور کار مراکز معاینه فنی کشور قرار گیرد.

باقری مدیر واحد برسام (بررسی سامانه‌های ایمنی و مراقبتی) شرکت فناوران توسعه امن ناجی نیز به‌عنوان دیگر سخنران این همایش اظهار داشت کشورمان در زمینه سامانه‌های هوشمند (ITS) جز ۱۰ کشور پیشرو در دنیا است.