نخستین جشنواره ملی عکس «زاینده بود» در اصفهان برگزار می‌شود

اصفهان- معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس «زاینده بود» در آبان سال جاری خبر داد.

مهر نوشت: کمال حیدری اظهار داشت: نخستین جشنواره «زاینده بود» به همت دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: حساس کردن افکار عمومی نسبت به مسئله حفاظت از منابع آبی و محیط زیست، ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در میان گروه‌های مختلف جامعه، استفاده از ابزار هنر برای القای پیام، ترغیب هنرمندان برای تولید آثار فاخر عکس و جلب توجه افکار عمومی ایران و جهان به حفاظت از رودخانه همیشه جاری زاینده‌رود از اهداف برگزاری این رویداد است.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان زاینده‌رود از سراب تا پایاب، آثار فقدان زاینده‌رود در زندگی مردم، فرونشست و آلودگی هوا را از موضوعات این جشنواره دانست و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ آبان سال جاری در قالب مجموعه عکس، تک‌عکس، نگاه مردمی و عکس‌های آرشیوی (بایگانی) به دبیرخانه جشنواره ملی عکس ارسال کنند.

نخستین جشنواره ملی عکس «زاینده بود» در اصفهان برگزار می‌شود

حیدری افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای اطلاع از شرایط جشنواره به نشانی http://esfahanfarhang.ir/ مراجعه کنند.