۳۲ میلیارد تومان صرف تجهیز مدارس استان سمنان شد

سمنان- مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان از تجهیز و آماده سازی مدارس استان در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: تجهیزات مورد نیاز مدارس، تامین شده است.

امیر حسین قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه‌های نوسازی مدارس استان سمنان در آستانه سال تحصیلی جدید بیان کرد: تجهیز و آماده سازی مدارس شهری و روستایی استان سمنان برای حضور دانش آموزان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در آخرین اقدام ۴۰۰ کاروان تجهیزات مدارس استان سمنان روز گذشته ارسال شد، افزود: ارزش کل این کاروان ۳۲ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان ادامه داد: ۲۷ میلیارد تومان از این اعتبارات در خصوص تجهیزات مرتبط با مدارس و پنج میلیارد تومان نیز مرتبط با تجهیزات استانداردسازی و بهسازی است.

قزوینیان با بیان اینکه تاکنون سه مرحله کاروان‌های تجهیز مدارس استان سمنان ارسال شده است، تاکید کرد: تجهیزات مورد نیاز ورزشی، کلاس‌های درسی، ایمن سازی مدارس، آزمایشگاهی و هنرستانی و کارگاهی و … برای مدارس استان تأمین شده است.

وی با بیان اینکه مدارس به لحاظ ماشین آلات اداری مورد نیاز هم تجهیز شده‌اند، گفت: مدارس ما آماده آغاز سال تحصیلی جدید با حضور دانش آموزان است.