قزاق‌ها سیستم دفاعی خوبی داشتند/بازیکنانم تاکتیک‌پذیرند

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: خوشحالم که توانستیم دیدار نسبتاً سنگین با قزاقستان را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. بازیکنان قزاقستان از فیزیک بدنی و سیستم دفاعی مناسبی برخوردار بودند.

مهر: غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از برتری سه بر صفر مقابل قزاقستان در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: خوشحالم که توانستیم این دیدار نسبتاً سنگین را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. بازیکنان قزاقستان از فیزیک بدنی و سیستم دفاعی مناسبی برخوردار بودند. پیروزی سه بر صفر مقابل چنین تیمی نشان می‌دهد که بازیکنانم هم تاکتیک‌پذیر هستند و هم تمام مواردی را که به آن‌ها گفته بودیم، به نحو احسنت انجام دادند و به همین خاطر از آن‌ها و کادر عزیزم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم دیدار به دیدار روند تیم بهتر شود و این اعتماد به نفسی که به‌دست آوردیم ادامه‌دار باشد و آن شخصیت تیمی که سایر رقبا از تیم ایران حساب می‌برند را در ادامه راه نیز نشان دهیم. البته که در این رقابت‌ها تیم‌های خوبی مانند کره و ژاپن حضور دارند.

مومنی‌مقدم با اشاره به دیدار با کره‌جنوبی گفت: فردا به مصاف این تیم می‌رویم و امیدوارم که باز هم برنده این رقابت باشیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، ریکاوری خواهیم کرد و دو جلسه آنالیز برای شناخت این تیم برگزار خواهیم کرد و امیدوارم بازیکنانم مقابل این تیم در بهترین فرم بدنی و ذهنی خود قرار گیرند تا بتوانند تمام قابلیت‌شان را نشان دهند.