اردوی برون مرزی تیم ملی گلبال پیش از بازی‌های پارالمپیک

تیم ملی گلبال قصد دارد پیش از حضور در بازی‌های پارالمپیک در یک اردوی برون مرزی شرکت داشته باشد.

مهر: تیم ملی گلبال بعد از کسب مجوز اعزام از سوی کمیته ملی پارالمپیک تا به امروز برگزارکننده اردوهای داخلی برای حضور در بازی های پارالمپیک بوده است.

دور جدید تمرینات این تیم هم ۲۱ تا ۲۸ خرداد برگزار می شود. حسن جعفری، محد پرنیا، مصطفی شهبازی، میلاد سوری، نعمت سرافراز، مهدی عباسی، محمدمهدی نفیسی نسب و خلیل شهریار نسب ۸ بازیکنی هستند که ترکیب اردونشینان تیم ملی گلبال در این اردو را تشکیل خواهند داشت.

بعد از این اردو و تا پیش از اعزام به پاریس، تیم ملی گلبال برگزارکننده هشت مرحله اردوی آماده سازی دیگر خواهد بود اما سرمربی این تیم قصد دارد در صورت مهیا بودن شرایط و نتیجه گیری از رایزنی ها، یک مرحله اردو را به صورت برون مرزی برگزار کند.

این موضوع از آنجایی در برنامه بهمن دوستی قرارگرفته است که قرار بود شاگردانش بعد از شرکت در تورنمنت آلمان (اسفند ۱۴۰۲) و به منظور ارزیابی تکمیلی وضعیت شان از سوی کمیته ملی پارالمپیک و صدور مجوز لازم برای اعزام

در تورنمنت بین المللی سوئد شرکت کنند اما این اعزام به دلیل منتفی شدن مسابقات، لغو شد.

بعد از آن هم شرایط شرکت در تورنمنت های بین المللی دیگر مهیا نشد. بدین ترتیب ملی پوشان گلبال بعد از قطعی شدن اعزام شان از سوی کمیته ملی پارالمپیک در قالب اردوهای داخلی پیگیر تمرینات شان بودند.

در صورت قطعی شدن اردوی برون مرزی، این اردو جایگزین یکی از چهار مرحله اردوی داخلی می شود که تیم ملی گلبال بعد از اردوی پیش رو، در برنامه دارد.