بهترین قیمت بلیط هواپیما اصفهان مشهد با امکان مقایسه و بررسی در پته

مشهد یکی از شهر‌های گردشگری و زیارتی کشورمان ایران است. مسافران زیادی از ایران و کشورهای دیگر به منظور دیدن حرم امام رضا (ع) و دیگر نقاط دیدنی مشهد به این شهر زیبا سفر می‌کنند. جالب است بدانید یکی از پرتردد‌ترین مسیرهای مشهد، مسیر اصفهان مشهد است. اصفهانی‌های عزیز و دوست داشتنی به دلیل علاقه زیاد به امام هشتم و گشت و گذار در میان باغ و روستاهای استان خراسان رضوی در تمام روزهای سال تمایل به سفر به مشهد دارند. از راحت ترین روش سفر از مشهد به اصفهان و بلعکس خرید بلیط هواپیما است که اگر بتوانید ب…

مشهد یکی از شهر‌های گردشگری و زیارتی کشورمان ایران است. مسافران زیادی از ایران و کشورهای دیگر به منظور دیدن حرم امام رضا (ع) و دیگر نقاط دیدنی مشهد به این شهر زیبا سفر می‌کنند. جالب است بدانید یکی از پرتردد‌ترین مسیرهای مشهد، مسیر اصفهان مشهد است. اصفهانی‌های عزیز و دوست داشتنی به دلیل علاقه زیاد به امام هشتم و گشت و گذار در میان باغ و روستاهای استان خراسان رضوی در تمام روزهای سال تمایل به سفر به مشهد دارند. از راحت ترین روش سفر از مشهد به اصفهان و بلعکس خرید بلیط هواپیما است که اگر بتوانید بلیط را با قیمتی مناسب و از جایی معتبر تهیه کنید یکی از بهترین، سریع ترین و مطمئن ترین روش های سفر را انتخاب کرده اید. در ادامه روش های خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب را معرفی می کنیم.

قیمت بلیط هواپیما اصفهان مشهد و عوامل تاثیر گذار بر آن

موارد زیادی تعیین کننده قیمت پرواز اصفهان مشهد است. از نوع بلیط پروازی گرفته تا ساعت حرکت در ارزان و یا گران بودن بلیط تاثیر گذار است. در این سفر چه چیزی برای شما مهم تر است؟ به دنبال سفری ارزان و مناسب می‌گردید یا راحتی در حین پرواز برای شما اهمیت بیشتری دارد؟ در ادامه این مطلب موارد تاثیر گذار در قیمت بلیط هواپیما اصفهان مشهد را بررسی می‌کنیم.

تاثیر ایرلاین در قیمت پرواز

خدمات ایرلاین‌ها یا شرکت‌های هوایی با یکدیگر متفاوت است. برخی خدمات ویژه‌ تری به مسافران خود می‌دهند و هزینه بیشتری نیز دریافت می‌کنند. انتخاب نوع ایرلاین و خدمات آن کاملا به خودتان بستگی دارد. اگر کمر درد یا مشکلات مفصلی دارید، حتما به ایرلاینی که از آن پرواز را می‌خرید توجه داشته باشید، صندلی برخی از هواپیماها جنس و کیفیت بهتری دارد که در این مسیر پروازی شما را آزرده خاطر نخواهد کرد. طبیعتا هرچه کیفیت پرواز بالاتر باشد، هزینه بلیط بیشتر است.

تاثیر نوع کلاس پرواز در قیمت آن

به چه منظوری به مشهد سفر می‌کنید؟ اگر قصد شما زیارت و سیاحت است و این پرواز ۱ساعت و ۳۰ دقیقه‌ای شما را اذیت نمی‌کند، پیشنهاد می‌کنیم از پروازهای اکونومی با خدمات پروازی کمتر استفاده کنید. در پروازهای اکونومی، خدمات اضافه پرواز توسط ایرلاین‌ها وجود ندارد ولی هزینه بسیار کمتری دارد. 

اگر برای بیزینس و کار از مشهد به اصفهان می روید، پروازهای بیزینس مناسب شماست! تفاوت پروازهای کلاس اکونومی و بیزینس در نوع راحتی و اندازه صندلی است. صندلی‌های بیزینس کلاس بزرگ‌تر و فاصله بیشتری با صندلی‌های جلو دارد. اگر دنبال راحتی بیشتر در زمان نشستن در پرواز هستید، بلیط بیزینس کلاس بخرید! در این پرواز شما هزینه بیشتری برای بلیط می‌پردازید ولی خدمات بیشتری دریافت می‌کنید. نوشیدنی‌های رایگان یکی دیگر از خدمات پروازهای بیزینسی است.

بلیط چارتری یا لحظه آخری مشهد

بهترین و ارزان‌ترین روش سفر به مشهد مقدس، خرید بلیط چارتری است. بلیط های لحظه آخری و چارتری در روزهای انتهایی پرواز، در صورتی که تمام صندلی های هواپیما به فروش نرفته باشد، توسط شرکت های چارتر کننده با قیمتی بسیار کمتر فروخته می‌شود. اما دلخوش به این بلیط ها نباشید! ممکن است اصلا در تاریخ سفر شما بلیط لحظه آخری پیدا نشود! در صورتی که خوش شانس باشید در یکی دو روز باقیمانده به صفر با کمترین قیمت ممکن می‌توانید بلیط چارتری خود را بخرید.

تاثیر زمان پرواز در قیمت بلیط

در ایام تعطیل یا اعیاد و مراسمات مذهبی، مسافران زیادی از جای جای ایران علل الخصوص شهر اصفهان به مشهد سفر می‌کنند، به همین دلیل هزینه های سفر به مشهد بسیار بیشتر از هر تاریخ دیگری است. اگر هزینه سفر برایتان خیلی مهم است می توانید در زمان هایی که تقاضا برای بلیط مشهد پایین است به این شهر زیبا سفر کنید. بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ارزان اصفهان مشهد، در اواسط هفته و دور از تعطیلات است. 

پته بهترین مرجع برای خرید بلیط ارزان

آژانس گردشگری جهانگردی پته، به منظور رفاه حال مسافران بلیط های هواپیما و اتوبوس را با ارزان ترین قیمت ممکن عرضه می کند. پته مرجع خرید پروازهای چارتری و لحظه آخری، از تمامی ایرلاین‌ها در ساعات مختلف بلیط هواپیما دارد. اگر به هر دلیلی سفرتان کنسل شد و نتوانستید به پرواز برسید، در کمترین زمان ممکن می توانید پرواز بعدی در ساعت دلخواه خود را رزرو کنید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما از پته

وب‌سایت پته به شما این امکان را می‌دهد که در میان ده ها ایرلاین مختلف با کلاس‌های مختلف پروازی، مناسب ترین پرواز را برای سفر خود انتخاب کنید. شما باید تاریخ پرواز خود را به درستی مشخص کنید و از میان ده ها پرواز پیشنهاد شده مناسب‌ترین را انتخاب کنید. برای خرید بلیط هواپیما اصفهان مشهد از پته با کمترین قیمت مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. وارد سایت پته شوید.
  2. در نوار جستجو شهر اصفهان را به عنوان مبدا و شهر مشهد را به عنوان مقصد انتخاب کنید.
  3. تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص کنید.
  4. تعداد صندلی های درخواستی خود را به ازای هر نفر مسافر وارد کنید.
  5. در صفحه بعد تمامی پروازهای مسیر اصفهان مشهد برای شما قابل مشاهده است.
  6. اگر ایرلاین یا نوع کلاس پروازی خاصی را در نظر دارید، در نوار سمت راست سایت، نوع بلیط دلخواه خود را مشخص کنید.
  7. مجددا در این صفحه براساس اطلاعات درخواستی شما برای ایرلاین و نوع پرواز نتایج جدیدی نشان داده شد.
  8. بهترین پرواز را متناسب با زمان سفر خود انتخاب کنید.
  9. اطلاعات شناسایی مسافران را وارد کنید.
  10. اطلاعات تماس و ایمیل خود را برای دریافت بلیط وارد کنید.
  11. کد تخفیف خرید بلیط از پته را دارید؟ اطلاعات آن را وارد کنید.
  12. وارد صفحه پرداخت شوید و بلیط خود را خریداری کنید.
  13. بلیط پرواز اصفهان به مشهد با کمترین قیمت برای شما رزرو شد.
  14. اطلاعات بلیط رزرو شده برای شما ایمیل و پیامک می شود.

اگر به هر دلیلی نتوانستید پرواز خود را رزرو کنید، به راحتی می توانید با تیم پته به شماره ۰۲۱۹۱۰۹۴۰۰۰ تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه پته، پرواز دلخواهتان را برای شما رزرو کنند.

نکات مهم برای سفر هوایی دلنشین از اصفهان مشهد

  1. به ایمیل و شماره تماسی که در بلیط از آن استفاده کردید حتما دسترسی داشته باشید تا در صورت تاخیر در پرواز و یا کنسلی آن در زمان درست مطلع شوید.
  2. محض اطمینان پیش از حرکت به سمت فرودگاه با شماره ۱۹۹ تماس بگیرید و از آن تایم پریدن پرواز خود مطمئن شوید.
  3. به بلیط خود دقت کنید و حتما متناسب با مقدار بار مجاز ایرلاین، چمدان‌های خود را بچینید.
  4. حداقل یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوید.
  5. در یک ربع منتهی به پرواز، کارت پرواز خود را گرفته و از گیت عبور کرده باشید.

کلام پایانی

در این مطلب قیمت پرواز اصفهان مشهد را با در نظر گرفتن عوامل تاثیرگذار بر گرانی و ارزانی بلیط بررسی کردیم. امیدواریم در این مطلب راهکارهای مناسبی برای خرید ارزان بلیط هواپیما اصفهان مشهد خدمتتان معرفی کرده باشیم. برای شما سفری دلنشین و خاطره انگیز آرزومندیم.