برنامه‌های بزرگ در استان تهران در امنیت کامل برگزار شد

معاون سیاسی استانداری تهران در مراسم معارفه استاندار جدید گفت: با مدیریت آقای فخاری مراسم‌های بزرگ در تهران در امنیت کامل برگزار شد.

مهر نوشت: عباس جوهری معاون سیاسی استانداری تهران در مراسم معارفه محمدصادق معتمدیان استاندار جدید تهران در تالار وزارت کشور ضمن بزرگداشت یاد شهدای مقاومت و خدمت، گفت: بعد از دو سال تکریم آقای فخاری، وظیفه خودمان می‌دانیم از همه تلاش‌های صادقانه و مخلصانه او صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: توفیق داشتیم امتحان خدمتمان در محضر رئیس جمهور شهید بودیم، عملکرد جهاد گونه آقای فخاری را در ذهن خواهیم داشت. شهادت می‌دهیم که او با همه وجود در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت بود.

معاون سیاسی استانداری تهران در رابطه با چالش‌های استان تهران بیان کرد: برنامه‌های بزرگی در استان تهران برگزار شد همینطور برگزاری انتخابات‌ها و مراسم دیگر که همه اتفاق‌ها به واسطه مدیریت راهبردی آقای فخاری در امنیت کامل برگزار شد.

جوهری به بهبود سرانه آموزشی در استان تهران و همچنین ارتقا وضعیت درمان در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: پروژه‌های عمرانی در دوره استانداری آقای فخاری بهبود پیدا کرد. بیمارستان‌های ناتمام به اتمام رسید. من آقای فخاری را خوش خلق‌ترین استاندار دیدم که فردی مردم‌دار و مخلص است که انصافاً پای کار بود.