موسسه کارت سبز، مشاوره تخصصی دریافت ویزای آمریکا

ایالات متحده آمریکا، کشوری با تنوع جغرافیایی و جمعیتی بی‌نظیر است. این کشور از شمال با کانادا و از جنوب با مکزیک هم‌مرز، از غرب و شرق توسط اقیانوس آرام و اقیانوس اطلس احاطه شده است.

ایالات متحده آمریکا، کشوری با تنوع جغرافیایی و جمعیتی بی‌نظیر است. این کشور از شمال با کانادا و از جنوب با مکزیک هم‌مرز، از غرب و شرق توسط اقیانوس آرام و اقیانوس اطلس احاطه شده است. با ۵۰ ایالت و ۵ قلمرو، ایالات متحده به‌عنوان سومین کشور پرجمعیت جهان شناخته می‌شود و جمعیتی حدود ۳۳۴ میلیون نفر دارد. موسسه کارت سبز یکی از معتبرترین موسسه‌های مهاجرتی کشور، به‌صورت حرفه‌ای در اخد اقامت آمریکا فعالیت دارد.

شرایط دریافت ویزای آمریکا برای ایرانیان

برای ورود به آمریکا، مسافران ایرانی نیازمند دریافت ویزا هستند؛ اما ایرانیان برای اخذ ویزا مجبورند به کشورهای همسایه با ایالات متحده مراجعه کنند؛ زیرا در ایران سفارت آمریکا وجود ندارد. در این راستا، متقاضیان ویزای آمریکا بهتر است قبل از ارائه مدارک خود، اطلاعات دقیق و کاملی درباره شرایط سفارت مربوطه را کسب کنند. یادآور می‌شویم که هر سفارت شرایط خاص خود را دارد و بهتر است اطلاعات لازم را حتی پیش از ارائه مدارک داشته باشید. همچنین، متقاضیان ویزای آمریکا می‌توانند در بخش لاتاری آمریکا شانس خود را امتحان کنند. این بخش که هر ساله توسط دولت آمریکا برگزار می‌شود، فرصتی برای برندگان به‌دست آوردن ویزای آمریکا فراهم می‌کند.

اولین گام برای اخذ ویزای آمریکا، مشخص کردن نوع ویزای مورد نظر است. آیا سفر شما توریستی، تحصیلی، تجاری، ازدواج، کار یا سرمایه‌گذاری است؟ هر کدام از این نوع سفرها نیاز به ویزای خاصی دارند و همچنین باید مدارک خاص مربوط به ویزا را نیز ارائه دهید.

انواع ویزای آمریکا

انواع ویزای آمریکا تنوع زیادی دارد تا افراد باتوجه به شرایط و اهداف مختلف خود، نوع ویزای مناسب را انتخاب کنند. برخی از انواع ویزای آمریکا به شرح زیر هستند:

  • ویزای B1: سفرهای کوتاه‌مدت مانند شرکت در نمایشگاه یا کنفرانس.
  • ویزای B2: سفرهای توریستی، دیدار دوستان، آشنایان و بستگان.
  • ویزای تحصیلی F1: گذراندن دوره‌های آموزشی، تحقیق و تدریس در آمریکا.
  • ویزای تحصیلی H3: مختص افرادی که قصد یادگیری در یک کار و رشته مخصوص را دارند.
  • ویزای تحصیلی M1: تحصیل در موسسات غیر دولتی یا هنرستان‌های آمریکا.
  • ویزای سرمایه‌گذاری EB5: مختص افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری دارند.
  • ویزای L1: مختص افرادی که قصد کار در کشور خود و آمریکا را به‌صورت همزمان دارند و می‌خواهند کارمندان خود را برای مدت موقتی به دفتر آمریکا انتقال دهند.
  • ویزای کار EB1: مختص افرادی با توانایی و تخصص منحصر‌به‌فرد.
  • ویزای کار EB2: مختص پزشکانی که قصد خدمت در مناطق محروم آمریکا را دارند.
  • ویزای کار EB3: مختص متقاضیانی که در یک شغل خاص مشغول هستند، کارفرما در آمریکا دارند و پیشنهاد کاری دریافت کرده‌اند.

نکات مهم برای دریافت ویزای آمریکا

درخواست و صدور ویزای آمریکا اطلاعات و نکات خاصی دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

عدم نیاز به برنامه سفر

بر خلاف بسیاری از کشورها که ارائه برنامه سفر الزامی است، برای صدور ویزای آمریکا نیازی به ارائه برنامه سفر نیست. مسافران می‌توانند بدون برنامه سفر، درخواست ویزای خود را از طریق موسسه کارت سبز ثبت کنند.

پیکاپ پاسپورت پس از صدور ویزا

پس از ارسال درخواست و انجام مصاحبه، مسافر می‌تواند به کشور خود بازگردد و پس از صدور ویزا، با مراجعه به دفاتر معتبر، پاسپورت خود را بازیابی کند.

ترجمه مدارک به زبان انگلیسی

تمامی مدارک مرتبط باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند و ترجمه‌ها باید مهر دارالترجمه را داشته باشند. این اقدام از ضروریات ارائه مدارک است.

ضرورت داشتن اصل مدارک

همراه داشتن اصل مدارک همراه با ترجمه‌های آن به زبان انگلیسی، برای مصاحبه الزامی است. این اقدام اطمینان می‌دهد که مسافران در صورت نیاز به اصل مدارک جهت مصاحبه اعلام آمادگی دارند.

مراحل اخذ ویزای آمریکا

مراحل اخذ ویزای آمریکا توسط موسسه کارت سبز یک فرآیند دقیق است. مراحل اخذ ویزا می‌تواند برای هر پروند متفاوت باشد؛ اما به‌طور کلی مراحل اخذ ویزای آمریکا به شرح زیر خواهد بود:

  1. بررسی و نوع ویزا: پیش از هر چیز، تحقیق کنید که کدام نوع ویزای آمریکا با شرایط شما متناسب است. این اطلاعات بسیار مهم است تا بتوانید به درستی درخواست خود را ارائه دهید.
  2. تهیه مدارک: مدارک مورد نیاز برای ویزای انتخابی را تهیه کنید. این مدارک شامل مدارک هویتی، اطلاعات بانکی، تصاویر و سایر اسناد مربوط به شرایط مختلف هستند.
  3. پرکردن فرم الکترونیکی: در مرحله سوم، باید فرم الکترونیکی درخواست ویزای انتخابی را در سایت مربوطه پر کنید. این فرم شامل اطلاعات شخصی و جزئیات دقیق درخواست شماست.
  4. پرداخت هزینه: مرحله چهارم شامل پرداخت هزینه ویزای مورد نظر است. این مبلغ معمولا شامل هزینه‌های متفاوت مانند هزینه مصاحبه و سایر مخارج مربوط به پردازش درخواست است.
  5. مصاحبه در سفارت: در صورت تایید مدارک و درخواست شما، زمان مصاحبه برای شما تعیین می‌شود. در این مصاحبه شما باید به سفارت آمریکا مراجعه کنید و جواب‌های لازم را به مسئولین ارائه دهید.

اخذ ویزای آمریکا با موسسه کارت سبز

اخذ ویزای آمریکا یک فرآیند پیچیده و پر از چالش برای ایرانیان است و نیازمند دقت و تخصص در تمامی مراحل خواهد بود. در این راستا، موسسه کارت سبز با سابقه‌ چندین سال در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا، خدماتی بی‌نظیر به شما ارائه می‌دهد. از آنجایی که پروسه دریافت ویزا برای ایرانیان با ریسک‌های مختلفی همراه است، این موسسه با تیم متخصص و باتجربه، به شما کمک می‌کند تا این مراحل پیچیده را با مطالعه‌ دقیق و آماده‌سازی کامل مدارک، به روندی آسان و موفق تبدیل کنید.

تخصص و تجربه موسسه کارت سبز در زمینه اخذ ویزا به شما اطمینان می‌دهد که مشکلات شما به حداقل ممکن می‌رسد. این موسسه با ارائه خدمات مشاوره، ترجمه مدارک و راهنمایی در تمامی مراحل اخذ ویزا، تمامی تلاش خود را برای راحتی و موفقیت شما در این فرآیند به‌کار می‌گیرد.

به‌عنوان یک موسسه مشتری محور، خدمات کارت سبز سعی دارد با کاهش زمان و هزینه‌ها، امکان دسترسی سریع‌تر به ویزای آمریکا را برای شما فراهم کند. این موسسه با تضمین حریم خصوصی و اطلاعات شخصی، از اطلاعات شما با دقت و مسئولیت بالایی حفاظت می‌کند. اگر قصد شروع یک همکاری موثر و قابل اطمینان برای اخذ ویزای آمریکا را دارید، موسسه کارت سبز به‌عنوان یک همراه قابل اعتماد و متخصص، در کنار شما خواهد بود.