تبلیغات محیطی ارزان و فوری با چاپ بنر

تبلیغات محیطی یا تبلیغات شهری یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی است. اما این روش تنها به تبلیغات روی بنر بیلبورد ختم نمی‌شود، بلکه انواع متنوعی دارد که بسته به نیاز مشتری در مکان‌های مختلف نصب می‌شود. بنابراین طراحی و چاپ بنر به ‌صورت ارزان و فوری، به صاحبان کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا بتوانند محصولات و خدمات خود را با بودجه بسیار کم به مشتریان معرفی نمایند و علاوه بر افزایش فروش، بر سوددهی کسب و کار خود بیافزایند.

اگر می‌خواهید به‌ وسیله سازه‌های تبلیغاتی فروش محصولات خود را چندین برابر کنید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. ما در این مقاله قصد داریم درباره تبلیغات محیطی ارزان و فوری با چاپ بنر اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

انواع سازه‌های تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی دارای ابزارهای متعددی است که هر کدام در مکان‌های مختلف جهت اطلاع رسانی، آگاهی‌بخشی، بازاریابی و انتقال پیام‌های تبلیغاتی کسب و کارها به مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش تبلیغاتی هم مانند سایر روش‌های تبلیغات، جهت برطرف کردن نیاز کسب و کارها کاربرد دارند. در ادامه به معرفی انواع سازه‌های تبلیغات محیطی اشاره می‌کنیم:

بنر بیلبورد

یکی از محبوب‌ترین سازه‌ها برای تبلیغات محیطی بنر بیلبوردهای تبلیغاتی هستند که جهت تبلیغ یک رویداد مهم، معرفی محصولات یا خدمات جدید کسب و کارها و همچنین تبلیغات محیطی و شهری استفاده می‌شود. بنر بیلبوردها در ابعاد استاندارد ۳ متر و ۵ متر تولید می‌شوند که هر کدام به ‌تنهایی می‌توانند اهداف بازاریابی برند شما را برآورده کنند. با طراحی و چاپ بنر بیلبورد تبلیغاتی به ‌صورت فوری و با قیمت ارزان، می‌توانید نظر مثبت صاحبان مشاغل و مشتریان خود را جلب نمایید.

بنر بیلبورد تبلیغاتی در ابعاد بزرگ ساخته شده و دارای نور پردازی است که معمولاً در مسیرهای پرتردد و پرترافیک شهر مانند حاشیه خیابان‌ها، بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها، اتوبان‌ها، معابر عمومی، نزدیک مراکز خرید و اماکن تجاری نصب می‌شوند. از آنجایی که روزانه تعداد زیادی از رانندگان و عابران پیاده از کنار این تبلیغات چاپی عبور می‌کنند، بیشتر در معرض دید آن‌ها قرار می‌گیرند. پس می‌توان نتیجه گرفت قیمت چاپ بنر به ‌خاطر ابعاد بسیار بالا همیشه نسبت به دیگر سازه‌های تبلیغاتی بالاتر است.

مزایای بنر بیلبورد:

جلب توجه رانندگان و عابران در حال تردد در معابر عمومی و پیاده‌روها

گزینه بسیار مناسب برای تبلیغات محیطی در حاشیه اتوبان‌ها، خیابان‌ها، جاده‌ها و معابر شهری

قابلیت مشاهده بنر بیلبورد تبلیغاتی از مسافت‌های بسیار دور

دوام و مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید، باد، باران، برف و طوفان

بنر استرابورد (بنر دوطرفه)

بنر استرابورد نسل جدید تبلیغات محیطی است که جهت اطلاع رسانی، آگاهی‌بخشی، بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات جدید کسب و کارها به مشتریان استفاده می‌شود. برخلاف اغلب بنر بیلبوردهای تبلیغاتی که به ‌صورت افقی هستند، بنر لمپوست به‌ صورت عمودی و در عرض ۳ متر به تولید می‌رسد. تبلیغات محیطی ارزان و فوری با استفاده از چاپ بنر دوطرفه، علاوه بر افزایش فروش باعث جذب مشتریان جدید به‌ سمت کسب و کار شما می‌شود.

بنر دوطرفه یا بنر دورو سازه‌ای است که فرآیند چاپ بر روی هر دو سطح (پشت و رو) انجام‌ می‌شود و اغلب در محیط‌های شهری مانند وسط پارک‌ها، پیاده‌روها، حاشیه خیابان‌ها، فضاهای سبز، چهار راه‌ها و جاده‌های دوطرفه یا بلوارها قابل نصب هستند تا مخاطبانی که در هر دو طرف مسیر تردد دارند بتواند پیام هر دو طرف بنر را به ‌راحتی ببینند.

مزایای بنر استرابورد (بنر دوطرفه):

سهولت در نصب به خاطر ابعاد بسیار کوچک

قرارگیری بنر استرابورد در کناره بزرگراه‌ها، اتوبان‌ها و معابر عمومی و کمک به زیباسازی سطح شهر

معرفی برند، محصولات و خدمات کسب و کارها به مخاطبین

هزینه بسیار مناسب و اقتصادی

بنر عرشه و پل

به بنرهای تبلیغاتی که بر روی عرشه و پل‌های عابر پیاده در داخل و خارج از شهر نصب می‌شوند، بنر عرشه و پل گفته ‌می‌شود. برای این نوع سازه های تبلیغاتی از چاپ بنر عرض بالا استفاده می شود. بنر عریض  به‌ دلیل قرارگیری در کنار یا روی پل‌های هوایی در وسط جاده‌های پرتردد، معمولاً باعث جلب توجه رانندگان و مسافران داخل ماشین می‌شود. بنر عرشه و پل همانند بیلبوردها تأثیر بسزایی در تبلیغات محیطی دارند و اگر طراحی بنر هوشمندانه انجام شود، فروش و بهره وری کسب و کارها را چندین برابر می‌کند.

مزایای بنر عرشه و پل:

کمک به زیباسازی فضاهای شهری

جذابیت هر چه بیشتر چاپ بنر عرض بالا از فواصل دور

معرفی محصولات و خدمات خود به مخاطبین

قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه بنر عرشه و پل نسبت به دیگر بنر بیلبوردهای تبلیغاتی

تابلو فلکسی

تابلو فلکسی یکی از سازه‌های مدرن و جذاب تبلیغات محیطی است که به‌ دلیل دوام و کارایی بالا، به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تبلیغات در فضاهای داخلی و همچنین فضاهای خارجی و نمایشگاهی تبدیل شده ‌است. صاحبان کسب و کارها با استفاده از این سازه تبلیغاتی ارزان و فوری می‌توانند محصولات و خدمات خود را هر چه بهتر به مشتریان معرفی نمایند تا نسبت به خرید ترغیب شوند.

طراحی و چاپ تابلو فلکسی و نصب آن در فضاهای بسته مانند استخرها، اماکن ورزشی، فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها و فست‌فودها، نمایشگاه‌ها و سر در شرکت‌ها، ایستگاه‌های مترو، بدنه قطارهای شهری و مجتمع‌های تجاری، می‌تواند جزو تبلیغات محیطی ارزان و فوری محسوب شود.

مزایای تابلو فلکسی:

ضخامت بافت مناسب همراه با بهترین درجه عبور دهی نور

بهترین تابلو تبلیغاتی برای سر در مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، نمایشگاه‌ها و مراکز اداری و تجاری

درخشندگی و زیبایی تابلو فلکسی نسبت به سایر سازه‌های تبلیغات محیطی

مقاومت و ماندگاری بسیار بالا چاپ فلکسی در برابر عوامل طبیعی مانند نور خورشید، باد، باران، برف و گرد و خاک