استعلام لیست قیمت روز میلگرد و پروفیل در بازار در مهر استیل

تمام کسانیکه پروژه‌های مختلف ساخت و ساز را مدیریت می‌کنند، اولین و مهمترین کاری که انجام می‌دهند، استعلام قیمت آهن‌آلات مورد نیاز برای استفاده در پروژه‌شان است. شرکت فولاد مهر سهند که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و همچنین ارائه دهنده بهترین قیمت میلگرد، پروفیل، پروفیل فولادی و لوله در کشور است با ارائه لیست به روز  قیمت انواع میلگرد و پروفیل در سایت خود، توانسته است کمک بسزایی به کارفرمایان و پیمانکاران ساخت و ساز کند.

تمام کسانیکه پروژه‌های مختلف ساخت و ساز را مدیریت می‌کنند، اولین و مهمترین کاری که انجام می‌دهند، استعلام قیمت آهن‌آلات مورد نیاز برای استفاده در پروژه‌شان است. شرکت فولاد مهر سهند که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و همچنین ارائه دهنده بهترین قیمت میلگرد، پروفیل، پروفیل فولادی و لوله در کشور است با ارائه لیست به روز  قیمت انواع میلگرد و پروفیل در سایت خود، توانسته است کمک بسزایی به کارفرمایان و پیمانکاران ساخت و ساز کند.

شما می‌توانید برای استعلام قیمت این تولیدات به سایت مهر استیل مراجعه کرده و لیستی کامل از قیمت روز مصالح فلزی مورد نیاز خود را دریافت نمایید. در ادامه قصد داریم برخی از پرطرفدارترین محصولات مهر استیل را بیشتر معرفی کنیم.

میلگرد اصفهان

همانطور که می‌دانید میلگرد یکی از مقاطع فولادی مورد استفاده در صنایع مختلف، مخصوصا صنعت ساختمان‌سازی است. این محصول در انواع مختلف نظیر ساده، آجدار و گالوانیزه تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها کاربر خاص خود را داشته و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند.

کارخانجات زیادی در کشور فعال هستند که در زمینه تولید میلگرد فعالیت می‌کنند. در میان این واحد‌های تولیدی، کارخانه ذوب آهن اصفهان یکی از بزرگترین و بهترین کارخانه‌های تولید میلگرد در کشور محسوب می‌شود که نقش مهمی در ساختمان‌ سازی کشور دارد.

ذوب آهن به پرطرفدارترین میلگرد اصفهان تبدیل شده و تقاضا برای آن روزبه‌روز در حال افزایش است. از مزایای این میلگرد می‌توان به این موارد اشاره کرد:

۱- استحکام بالا

۲- کیفیت مطلوب

۳- مناسب بودن قیمت میلگرد اصفهان

۴- تنوع گرید

۵- انعطاف‌پذیری ویژه

پرطرفدارترین میلگرد های اصفهان

میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان ۱۴ A3 شاخه ۱۲ متری کارخانه

میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان ۱۶ A3 شاخه ۱۲ متری کارخانه

میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان ۱۸ A3 شاخه ۱۲ متری کارخانه

میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان ۲۰ A3 شاخه ۱۲ متری کارخانه

شما می‌توانید لیست کامل و به‌روز شده قیمت میلگرد اصفهان و پرطرفدارترین میلگرد های اصفهان را در فولاد مهر سهند مشاهده کنید و از میزان هزینه‌ای که باید برای خرید آن در نظر بگیرید مطلع شوید.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد اصفهان

با توجه به میزان تقاضا برای استفاده از میلگرد در صنعت ساختمان، قیمت این محصول برای پیمانکاران بسیار حائز اهمیت است چرا که نقش مهمی در مدیریت هزینه‌ها خواهد داشت با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • قیمت مواد اولیه: قیمت مواد اولیه اولین فاکتوری است که تاثیر مستقیمی بر قیمت این میلگرد دارد. نوسانات موجود در قیمت جهانی فولاد نیز بهای میلگرد اصفهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • نرخ ارز: یکی دیگر از عواملی که در این زمینه نقش دارد، نرخ ارز است. با توجه به این موضوع که بخش زیادی از مواد اولیه مورد استفاده در ساخت میلگرد اصفهان وارداتی هستند، افزایش نرخ ارز موجب می‌شود قیمت تمام شده این میلگرد افزایش پیدا کند.
  • شرایط بازار: عرضه و تقاضا و تحولاتی که در زمینه سیاسی و اقتصادی ایجاد می‌شوند نیز بر قیمت میلگرد تاثیر مستقیم دارند، به‌صورتی که تقاضای بالا موجب کاهش عرضه و عدم تامین نیاز بازار به این محصول شده و منجر به افزایش قیمت خواهد شد.
  • نوع میلگرد: همانطور که ذکر شد میلگرد اصفهان در انواع ساده، آجدار و گالوانیزه تولید می‌شوند که همین موضوع باعث شده قیمت متفاوتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود. معمولا میلگرد ساده قیمت کمتری نسبت به دو نوع دیگر دارد.

میلگرد سایز ۱۴

میلگرد ۱۴ یکی از پرطرفدارترین محصولات مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز محسوب می‌شود که در انواع مختلف تولید شده و با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، به یکی از پرطرفدارترین میلگرد‌ها تبدیل شده است.

یکی از نکات مهم در مورد این محصول قیمت آن است که با توجه به کیفیت و کارایی میلگرد ۱۴ رنج متفاوتی از قیمت این محصول در بازار مشاهده می‌شود. پرطرفدارترین میلگرد ۱۴ نوع آجدار آن است که با برخورداری از برجستگی‌های روی سطح خود، با بتن چسبندگی بهتری را ایجاد کرده و لغزش آن در سازه را از بین می‌برد. معمولا این میلگرد در اسکلت بتن مسلح، ستون‌های عظیم و فونداسیون و تیرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. میلگرد ساده ۱۴ نیز در صنایع مختلف کاربردهای خاص خود را دارد.

مزایای استفاده از میلگرد ۱۴

میلگرد ۱۴ از نظر فنی، اقتصادی و ایمنی دارای مزایای مختلفی است که موجب شده از این مصالح در صنایع مختلف، مخصوصا در ساختمان سازی بیشتر استفاده شود. این مزایا عبارتند از:

  • مقاومت بالا
  • انعطاف‌پذیری
  • جوش‌پذیری
  • بهینه‌سازی مصرف مصالح
  • کاهش وزن سازه
  • افزایش پایداری و استحکام سازه

قیمت میلگرد ۱۴ با توجه به عوامل مختلف تعیین می‌شود. این عوامل موجب شده که قیمت میلگرد معمولا مقدار ثابتی نباشد و امکان دارد که روزانه تغییر کند. از عواملی که در تعیین قیمت میلگرد نوع ۱۴ تاثیر دارند می‌توان به مواردی از این قبیل اشاره کرد.

  • عرضه و تقاضا
  • شرایط بازار داخلی و خارجی
  • هزینه‌های مربوط به تولید میلگرد
  • شرایط سیاسی اقتصادی کشور
  • برند تولیدکننده

هر تغییری که در این موارد ایجاد شود، منجر به تغییر قیمت میلگرد ۱۴ در بازار شده و در نتیجه هزینه‌های مربوط به استفاده از آن در صنایع مختلف نیز افزایش خواهد یافت.

پرطرفدارترین میلگرد های سایز ۱۴

میلگرد آجدار شاهین بناب ۱۴ A3 شاخه ۱۲ متری کارخانه

میلگرد آجدار کاوه تیکمه داش ۱۴ A3 شاخه ۱۲ متری کارخانه

میلگرد آجدار نیشابور ۱۴ A3 شاخه بنگاه تهران

میلگرد آجدار ابهر ۱۴ A3 شاخه ۱۲ متری کارخانه

میلگرد آجدار کوثر اهواز ۱۴ A3 شاخه ۱۲ متری کارخانه

باتوجه به اینکه لیست قیمت انواع میلگرد، پروفیل، تیرآهن و … در سایت مهر استیل هر روز به‌روزرسانی می‌شود، می‌توانید برای استعلام قیمت میلگرد ۱۴ و همچنین محصولات دیگر به سایت فولاد مهر سهند مراجعه کنید و از به روزترین قیمت‌ها مطلع شوید.

پروفیل صنعتی

پروفیل صنعتی یکی از مصالح فلزی عرضه شده توسط شرکت فولاد مهر سهند بوده که با کیفیت‌ بالا و دوام و استحکام ویژه عرضه شده و نقش مهمی در استحکام سازه‌ها در صنایع مختلف دارد، قیمت پروفیل صنعتی با توجه به عوامل مختلفی نظیر، کیفیت مواد اولیه، نوع پروفیل، میزان عرضه و تقاضا و مواردی از این قبیل بستگی دارد.

با در نظر گرفتن هزینه‌های تحمیلی در پروژه‌های مختلف، اطلاع از قیمت مصالح فلزی نقش مهمی در مدیریت اقتصادی و بودجه‌بندی سرمایه در نظر گرفته برای آن دارد.

لذا شرکت مهر استیل با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع لیست جامعی از قیمت این مصالح را در اختیار کاربران خود قرار داده و امکان برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه را برای استعلام دقیق و به روز قیمت‌ها فراهم کرده است. شما می‌توانید با اطمینان کامل از دقیق بودن این قیمت‌ها، نسبت به برآورد هزینه‌های پروژه خود اقدام کنید.