مراجعه ۱۶۶۷ نفر به مراکز امدادی هلال‌احمر

رییس جمعیت هلال‌احمر از مراجعه ۱۶۶۷ نفر به مراکز و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در سه استان آذربایجان شرقی، قم و تهران خبر داد.

مهر نوشت: با حضور پیرحسین کولیوند در ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری این جمعیت، جلسه هماهنگی پوشش مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت با استان‌های خراسان جنوبی، رضوی، تهران، سمنان و سازمان امداد و نجات برگزار شد.

پیرحسین کولیوند در جلسه این ستاد با قدردانی از فرماندهی عملیات پوشش امدادی مراسم در استان‌های تهران، قم، خراسان جنوبی و خراسان رضوی گفت: از روز گذشته تا ساعت ۱۳:۳۰ امروز، ۱۶۶۷ نفر به پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر در سه استان تهران، قم و آذربایجان شرقی مراجعه و از خدمات درمان در محل و خدمات سلامت محور این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مراسم تشییع شهدای خدمت، بسیار باشکوه و مورد استقبال بالای مردم بود، تاکید کرد: خدمات‌رسانی هلال‌احمر به مردم و عزاداران در این مراسم از چیدمان و جانمایی نیروها، خودروها تا ارائه خدمات امدادی، بی‌نظیر بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر افزود: مسیرهای مواصلاتی در استان سمنان رصد شود که با توجه به تردد عزاداران، پایگاه‌های امدادی در این استان و در تمام کشور، آماده خدمت به مردم باشند.

کولیوند با تاکید بر اینکه مردم در این مراسمات از هلال‌احمر برای ایثار، فداکاری، ازخودگذشتگی و مدیریت جهادی در سانحه بالگرد رئیس جمهوری قدردانی کردند، ابراز امیدواری کرد که هلال‌احمر همیشه بتواند در راه خدمت به مردم سربلند باشد.