مقایسه تلویزیون های برند دوو و اسنوا

برای خرید تلویزیون بیشتر افراد درباره ویژگی ها و مشخصات آنها پرس و جو و تحقیق می‌کنند و به دنبال بهترین برند با ویژگی های منحصر به فرد طبق بودجه خود هستند. در بازار امروز ایران برند های مختلفی وجود دارد، برند های داخلی و خارجی زیادی که در زمینه لوازم خانگی فعالیت دارند، اقدام به تولید تلویزیون کرده که بیشتر آنها نیز در کشور ما و در بازار موجود هستند. در بین این برند های مختلف داخلی و خارجی امروزه در ایران دو برند معروف اسنوا و دوو زیاد به شم میخورند که در ادامه این مطلب به برسی آنها و همچنین …

برای خرید تلویزیون بیشتر افراد درباره ویژگی ها و مشخصات آنها پرس و جو و تحقیق می‌کنند و به دنبال بهترین برند با ویژگی های منحصر به فرد طبق بودجه خود هستند. در بازار امروز ایران برند های مختلفی وجود دارد، برند های داخلی و خارجی زیادی که در زمینه لوازم خانگی فعالیت دارند، اقدام به تولید تلویزیون کرده که بیشتر آنها نیز در کشور ما و در بازار موجود هستند. در بین این برند های مختلف داخلی و خارجی امروزه در ایران دو برند معروف اسنوا و دوو زیاد به شم میخورند که در ادامه این مطلب به برسی آنها و همچنین قیمتشان می‌پردازیم.

آشنایی با برند اسنوا

اسنوا یکی از زیرمجموعه های گروه انتخاب بوده و از سال ۸۴ تاسیس و شروع به تولید لوازم خانگی کرده. کلمه اسنوا مخفف عبارت “ارکان ساختار نوین ایرانیان” است و در حال حاضر دارای ۵ هزر نیروی کار و بالای ۱۲۰۰ شعبه بوده. همین موضوع نشان می‌دهد که محصولات اسنوا تا چه حدی در زمینه لوازم خانگی موفق عمل کرده. این برند در زمینه های مختلف لوازم خانگی فعالیت دارد، از جمله محصولات آن نیز میتوان به یخچال، گاز، لباسشویی ظرفشویی و همینطور تلویزیون اشاره کرد. قیمت محصولات اسنوا بسیار مقرون به صرفه بوده و نسبت به سایر برند های داخلی و خارجی از محبوبیت خرید بالایی برخوردار است.

تلویزیون های اسنوا

تلویزیون های برند اسنوا دارای تنوع زیادی هستند و خریداران میتوانند با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند مدل های مختلفی را خریداری کنند. از تلویزیون های ۳۲ اینچ گرفته تا ۷۵ اینچ که دارای ویژگی های متفاوتی مانند هوشمند بودن و کیفیت تصویر های HD، Full HD و ۴H. از جمله دیگر تلویزیون های این شرکت محصولات QLED بوده که و همین موضوع باعث شده تا به خوبی نشان دهد که با فناوری های روز دنیا پیش می‌رود و مهندسین این شرکت توانایی بالایی در تولید ال ای دی های با کیفیت دارند.

قیمت تلویزیون های اسنوا

تلویزیون های اسنوا از نظر مدل، صفحه نمایش، سایز صفحه، تکنولوژی صفحه، کیفیت تصویر و ویژگی های به کار رفته در آنها، با یکدیگر متفاوت هستند. همه مواردی که نام بردیم به طور مستقیم بر روی قیمت تلویزیون اسنوا تاثیر گذار خواهد بود. هرچه سایز تلویزیون بیشتر باشد و دارای ویژگی های به روزتری باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. برای مثال قیمت تلویزیون سایز بالا که قابلیت هوشمند بودن نیز دارد از سایر محصولاتی که سایز آنها پایین تر بوده و قابلیت هوشمند بودن را ندارند بیشتر است.

ویژگی های برتر تلویزیون های اسنوا

ویژگی های برتر تلویزیون های اسنوا

  • تنوع بالا محصولات
  • قیمت مناسب نسبت به سایر برند ها
  • دارای تکنولوژی های روز دنیا
  • دارای مدل های ۳۲ تا ۷۵ اینچ
  • دستیار صوتی
  • هوشمند بودن مدل های جدید آن
  • مجهز به ریموت کنترل های هوشمند در بیشتر مدل ها

آشنایی با برند دوو

این برند در شهر سئول کره جنوبی و در سال ۱۹۶۷ شروع به کار کرد. مدیر آن شخصی با نام آقای وو چونگ بود که در ادغام با نام مدیر شرکت woo، برند دوو به وجود آمد. این برند در زمینه تولید لوازم خانگی شروع به کار کرد و تلویزیون نیز یکی از با کیفیت ترین محصولات این شرکت بوده. به طور کلی قیمت محصولات دوو نسبت به سایر برند های خارجی بسیار به صرفه بوده و همینطور کلیه محصولات این برند دارای کیفیت بالا و در حد محصولات رده بالای جهانی هستند، تلویزیون های این شرکت در ابعاد های استاندارد و با کیفیت بالا و در تنوع های مختلف برای هر سلیقه ای تولید می‌شود. کیفیت تصویر و صدا در این ال ای دی ها در حد خیلی خوب و عالی بوده و به خوبی طبیعی ترین صدا و تصویر را در اختیار بیننده قرار می‌دهد.

تلویزیون های دوو کره ای بوده اما به صورت کامل وارد و به فروش نمی‌رسند. به دلیل تحریم ها، تولید کنندگان ایرانی قطعات را از شرکت اصلی وارد کرده و در داخل مونتاژ می‌شود. به نوعی این تلویزیون های ترکیب کره ای ایرانی هستند. شرکت انتخاب الکترونیک وارد کننده قطعات این محصول و سازنده آنها بوده و سالیان زیادی است با تولید و ساخت تلویزیون های دوو در کشور طبق به روز ترین تکنولوژی ها محبوبیت زیادی در بین خریداران داخلی پیدا کرده است.

ویژگی های مهم در تلویزیون های دوو

در ادامه به یکسری ویژگی ها در برند ال ای دی های دوو اشاره میکنیم که بر روی قیمت تلویزیون دوو نیز تاثیر گذار خواهد بود. و در نهایت شما میتوانید با توجه به سلیقه خود و همچنین بودجه ای که مد نظر دارید محصول خود را خریداری کنید.

  • تاخیر پایین پاسخگویی
  • مدل های متفاوت از سایز ۳۲ تا ۷۵ اینچ
  • تولید تلویزیون هایی با تکنولوژی QLED
  • استفاده از اسپیکر های هارمن کاردن
  • معمولی بودن و هوشمند بودن در مدل های متفاوت
  • حافظه داخلی
  • امکان اتصال گوشی همراه در مدل های هوشمند