زیباترین هتل‌های لندن در نزدیکی رود تیمز

زیباترین هتل‌های لندن در نزدیکی رود تیمز

از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی لندن، طولانی‌ترین رود انگلیس یا همان رود تیمز است. به سبب وجود این رود تفریحات زیادی برای مردمان این شهر و گردشگران ایجاد شده است. برج لندن، وست مینستر ابی، بیگ بن، تاور بریج و… از محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی اطراف رود هستند که بازدید از آن‌ها به تمامی گردشگران توصیه می‌شود.

بیشتر مسافرانی که به لندن سفر می‌کنند، دوست دارند در نزدیکی رود تیمز اقامت داشته باشند. با انتخاب هتلی نزدیک به تیمز در واقع با یک تیر دو نشان زدید، هم به جاذبه‌های گردشگری لندن نزدیک می‌شوید و هم به چشم‌اندازی فوق‌العاده از رود دست خواهید یافت.

زیباترین هتل‌های لندن در نزدیکی رود تیمز، از طریق مجموعه فلای‌تودی قابل رزرو هستند. چنانچه شما هم دوست دارید در لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های لندن با هزینه‌ای به صرفه اقامت داشته باشید، بهتر است هر چه سریع‌تر به اپلیکیشن و وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید. در ادامه به معرفی‌ نزدیک‌ترین هتل‌های لندن به رود تیمز می‌پردازیم.

  1. هتل پارک پلازا وستمینستر بریج لندن Park Plaza Westminster Bridge London

هتل پارک پلازا وست مینستر، هتلی ۴ ستاره با امکانات رفاهی کامل است. این هتل از نظر معماری و دکوراسیون‌های داخلی شاهکاری بی‌مانند است که زیبایی و شکوه آن، بیشتر افراد و میهمانان هتل را به وجد می‌آورد. خشک‌شویی / لباسشویی، دستیار تهیه تور/بلیط، کارکنان مسلط به چند زبان، خدمات مراسم عروسی، انبار چمدان، حمل کننده چمدان‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهبان ورودی و بسیاری از موارد دیگر تنها برخی از امکانات این مجموعه هستند.

هتل پارک پلازا با وجود دو رستوران معرکه‌ای که دارد حتی برای افراد شکم دوست نیز بهترین انتخاب است. پیشنهاد می‌شود چنانچه در این هتل اتاقی رزرو کردید حتما از خدمات اسپا و امکانات بدنسازی آن نیز استفاده کنید.

  1. هتل رویال لنکستر لندن Royal Lancaster London

هتل رویال لنکستر از بهترین هتل‌های پنج ستاره لندن است که از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی بهره‌مند می‌باشد. از آنجا که هتل در نزدیکی ایستگاه مترو لنکستر است می‌توانید به راحتی به نقاط مختلف لندن دسترسی پیدا کنید.

اتاق‌های هتل به بهترین شکل دکوراسیون و چیدمان شدند، به گونه‌ای که بیشتر افراد در همان چند ثانیه اول شیفته اتاق خود می‌شوند. با وجود پنجره‌های بزرگ و نوردهی عالی اتاق‌ها، معمولا مهمانان حس خوب و انرژی مثبتی دریافت می‌کنند. عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تخت و مبلمان راحت، تلویزیون و… برخی از امکانات اتاق‌ها هستند.

چنانچه برای امور کاری و تجاری به لندن آمدید، باید بدانید که هتل رویال لنکستر دارای اتاق کنفرانس و اتاق جلسات مجهزی می‌باشد. برگزاری کنفرانس و جلسات برای مهمانان هتل امکان پذیر است.

کارکنان هتل با زبان‌های ترکی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، چینی، تایلندی، ایتالیایی و… به استقبال شما می‌آیند و شما را راهنمایی خواهند کرد. از دیگر دلایل محبوبیت هتل رویال لنکستر، دو رستوران معروف آن است. لذیذترین غذاهای بین‌المللی و انگلیسی را می‌‌توانید در منوی این رستوران‌‌‌ها بیابید.

میهمانان هتل می‌توانند در محیط‌های مختلف، از وای‌فای رایگان مجموعه استفاده کنند.

  1. هتل رویال گاردن لندن Royal Garden Hotel

قبل از هر چیزی قطعا معماری بیرونی خاص هتل رویال گاردن، چشم شما را خواهد گرفت. علاوه بر زیبایی معماری خارجی، معماری داخلی هتل نیز بی‌نهایت زیباست. در اتاق‌های هتل رویال گاردن سعی شده از رنگ‌های آرامش بخش استفاده شود تا مهمانان در نهایت آرامش اقامتی لذت بخش را تجربه کنند.

چنانچه کودکی همراه شماست و شما قصد دارید به امور خود رسیدگی کنید، می‌توانید از پرستاران مربوطه هتل کمک بگیرید. هتل با دریافت هزینه اضافه، از کودکان شما به بهترین نحو نگهداری خواهد کرد.

با اقامت در هتل رویال گاردن، تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به معروف‌ترین و محبوب‌ترین خیابان‌های لندن می‌رسید. به طور مثال تنها با ۲ دقیقه پیاده‌روی به خیابان بزرگ کنزینگتون و باغ کنزینگتون خواهید رسید. امپریال کالج لندن نیز در فاصله ۹ دقیقه‌ای هتل قرار دارد.

باشگاه سلامت هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارید بنابراین هر زمانی که دوست داشته باشید، می‌توانید به آن سری بزنید. به منظور راحتی بیشتر مهمانان هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)، پارکینگ شخصی (با پرداخت هزینه اضافه) و پارکینگ با راننده (با پرداخت هزینه اضافه) در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

جالب است بدانید این هتل امکان برگزاری مراسم عروسی را نیز برای مهمانان خود در نظر گرفته است بنابراین چنانچه به دنبال هتلی شیک و مجلل برای برگزاری این جشن هستید، رویال گاردن یکی از بهترین انتخاب‌های طلایی می‌باشد.

  1. هتل میلنیوم لندن Millennium Hotel London Knightsbridge

آنچه که هتل میلنویم لندن را خاص‌تر و محبوب‌تر کرده است، چشم انداز عالی آن از شهر است. این هتل دارای میز پذیرش با پرسنل ۲۴ ساعته می‌باشد بنابراین برای ورود و خروج در هر ساعتی مشکلی ایجاد نمی‌شود. مهمانان می‌توانند در بیشتر نقاط هتل از اینترنت رایگان و پرسرعت هتل استفاده کنند.

اگر اهل خرید و گشت‌و‌گذار هستید، پیشنهاد می‌شود حتما سری به فروشگاه‌ها و مغازه‌های هتل بزنید. چنانچه خودرو شخصی دارید یا خورویی اجاره کردید، با پرداخت هزینه اضافه امکان استفاده از پارکینگ برای شما وجود دارد؛ تنها به این نکته توجه کنید که ظرفیت پارکینگ محدود می‌باشد.

هتل دارای یک رستوران، یک بار و یک کافی شاپ می‌باشد که منوهای متنوعی را به مهمانان ارائه می‌دهند. دقت داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند بنابراین اگر حیوان خانگی دارید، بهتر است به دنبال گزینه‌های دیگر باشید.

رزرو هتل لندن از فلای‌تودی

قطعا مهم‌ترین بخش هر سفری، انتخاب هتلی مناسب است. با انتخاب هتل مناسب، لذت سفر چندین برابر می‌شود و مسافران دیگر دغدغه استراحت و راحتی را نخواهند داشت. اگر شما هم دوست دارید، در بهترین هتل‌ لندن اقامت داشته باشید، بدون شک باید فلای‌تودی را انتخاب کنید.

این مجموعه متناسب با بودجه و انتظارات شما، بهترین‌ها را پیشنهاد می‌دهد. البته لازم به ذکر است که فلای‌تودی علاوه بر معرفی‌ لوکس‌ترین هتل‌ها، ارزان‌ترین‌ هتل‌ها را هم پیش روی افراد خواهد گذاشت. چنانچه به دنبال اخذ انواع ویزا در سریع‌ترین زمان، خرید ارزان‌ترین بلیط‌های قطار و هواپیما هستید، این مجموعه بهترین‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. از طرفی دیگر امکان رزرو انواع تورهای مسافرتی از طریق فلای‌تودی امکان پذیر می‌باشد.

شما می‌توانید به منظور رزرو و خرید هر یک از خدمات فلای‌تودی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن اقدام کنید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود مشکل، به خاطر داشته باشید که تیم پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته همراه شماست. کارشناسان تیم پشتیبانی در تلاشند تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.