کامپاند پلی پروپیلن بازیافتی تولید شرکت کارینا پلیمر

شرکت کارینا پلیمر تولیدکننده انواع کامپاند پلیمری مهندسی شده با مواد نو پتروشیمی و همچنین تولید کامپاند پلی پروپیلن بازیافتی از شرکت های برتر در سفارش سازی مواد اولیه پلاستیک در دیتاشیت های مختلف فعالیت دارد و حفاظت از محیط زیست جزو ماموریت های شرکت کارینا پلیمر است.

آشنایی با کامپاند پلی پروپیلن بازیافتی

مقرون به صرفه بودن و حفاظت از محیط زیست جز اولویت اصلی در صنعت پلاستیک می باشد و پلی پروپیلن بازیافتی با قیمت پایین و کاربردهای گسترده در صنایع مختلف یک مزیت تجاری و اقتصادی و همچنین مزیت زیست محیطی در بین کامپاند های دیگر دارد. کامپاند پلی پروپیلن بازیافتی با مزیت هایی که دارد، نظر مدیران صنعت پلاستیک را به خود جلب کرده است, شرکت کارینا پلیمر تولیدکننده انواع کامپاند پلیمری مهندسی شده با مواد نو پتروشیمی و همچنین تولید کامپاند پلی پروپیلن بازیافتی از شرکت های برتر در سفارش سازی مواد اولیه پلاستیک در دیتاشیت های مختلف فعالیت دارد.

مزیت کامپاند پلی پروپیلن بازیافتی

بهترین مزیت مواد پلی پروپیلن بازیافتی مقاومت بالا در برابر حلال های شیمیایی بوده که صنایع تولیدی از آن استقبال کرده اند، به دلیل ساختار مولکولی که دارد در تولید محصولات بسیاری مثل لوله، جعبه، قوطی، چوب کامپوزیت و نیز کالای ورزشی استفاده می شود و دارای عمر طولانی به نسبت دیگر پلیمر ها می باشد بنابراین میتوان گفت پلی پروپیلن بازیافتی یک ماده همه کاره پلیمری در صنعت پلاستیک با عمر طولانی و با کاربرد گسترده جایگزین تمام کامپاندهای هم ردیف خود است.

فرایند تولید کامپاند پلی پروپیلن بازیافتی

ضایعات پلی پروپیلن با بازیافت مکانیکی جدا سازی شده و سپس شستشو می شود و با دستگاه مخصوص آسیاب به ذرات ریز تبدیل شده و با فرآیند پردازش مجدد آماده مصرف در صنایع گوناگون می گردد. بازیافت این ماده دارای پنج مرحله جمع آوری، تفکیک، شستن، فرآیند پردازش مجدد و در نهایت تولید می باشد. از ترموپلاستیک های معروف و رایج در دنیا می توان به پلی پروپیلن بازیافتی اشاره کرد و با توجه به طیف گسترده کاربرد در بسته بندی های پلاستیکی، الیاف، قطعات پلاستیکی و تجهیزات ورزشی این ماده به عنوان محبوب ترین ماده بسته بندی پلاستیکی در جهان شناخته می ‌شود.

تولید کامپاند پلی پروپیلن بازیافتی راهکار حفاظت از محیط زیست

حجم بیشتر پلی پروپیلن بصورت زباله دفن می شود وحدود ۲۰ تا ۳۰ سال زمان لازم داره تا تجزیه شود و بعد از تجزیه باعث انتشار سرب و کادمیوم در محیط زیست می گردد که بسیار خطرناک است و همچنین سوزاندن آن باعث آلودگی هوا و آزاد شدن دی اکسین و وینیل کلرید خواهد شد. بهترین راهکار در برخورد با پلی پروپیلن، بازیافت و استفاده مجدد جهت جلوگیری از ایجاد آلودگی و صرفه جویی در هزینه های مالی خواهد شد.

محیط زیست سالم برای نسل های آینده مهمترین اولویت شرکت هایی است که در توسعه پایدار قدم برداشته اند و افتخار دارند تا از منابع طبیعی حفاظت کنند و ماموریت دارند در چرخه تولیدات خود از مواد بازیافتی بهره بگیرند. شرکت کارینا پلیمر در جهت همکاری با شرکت هایی که در صنعت تولید محصولات پلاستیکی خواستار حفاظت از محیط زیست هستند فعالیت دارد و آماده تامین پلی پروپیلن بازیافتی برای صنایع مختلف می باشد. در صورت درخواست برای تولید محصولات پلاستیکی از کامپاند پلی پروپیلن بازیافتی از کارشناسان کارینا پلیمر مشاوره بگیرید.

تولید کننده کامپاند بازیافتی

کاربرد پلی پروپیلن بازیافتی PP

با در نظر گرفتن کاربردهای گسترده پلی پروپیلن بازیافتی در صنایع مختلف به کاربرد های صنعتی آن اشاره ای میکنیم, پلی پروپیلن بازیافتی در صنعت بسته بندی، تولید قطعات شفاف،صنعت پارچه و الیاف، صنعت تجهیزات ورزشی و لوازم خانگی و… مورد استفاده قرارمیگیرد.مهم ترین کاربرد پلی پروپیلن بازیافتی در بسته بندی پلاستیکی شفاف است به دلیل مقاومت بالا در بسته بندی مختلف کالا ها استفاده می گردد بدون آن که به کالا آسیبی وارد شود.امروزه شفافیت برای محصولات خانگی یکی از آیتم های مهم می باشد که با پلی پروپیلن بازیافتی میتوان قطعات شفاف پلاستیکی تولید کرد. با توجه به اینکه سبک بودن قطعات خودرویی از اهمیت بالایی برخوردار است، پلی پروپیلن بازیافتی با چگالی سبک تر نسبت به دیگر مواد پلیمری به صورت گسترده در صنعت قطعات خودروسازی مخصوصا قطعات ضروری خودرو مورد استفاده قرار گرفته است.در صنعت الیاف و پارچه نیز می توانید کاربرد پلی پروپیلن را مشاهده نمود. پلی پروپیلن بازیافتی مقاوم در برابر مواد شیمیایی و همچنین باکتریایی بوده و از این ویژگی در ساخت لوازم و تجهیزات پزشکی میتوان بهره برد.برای ساخت مخازن شیمیایی و اسیدی نیز از پلی پروپیلن بازیافتی بهره می برند چراکه در برابر کشش، گرما و خوردگی مقاوم است.

ویژگی های خاص پلی پروپیلن بازیافتی

همه کاره بودن مواد پلی پروپیلن بازیافتی باعث شده به یک پلیمر خاص و محبوب معروف شود و دارای خواص و ویژگی کاربردی زیر است:

  • انعطاف پذیری بسیار بالا
  • چگالی کم
  • قابلیت انطباق در صنایع مختلف
  • ایمن و بدون خطر(از نظر شیمیایی و زیست محیطی)
  • مقاوم در برابر سایش و خوردگی
  • قابلیت بازیافت مجدد

لذا خاصیت ساختاری پلی پروپیلن بازیافتی و کاهش هزینه ها در تولید محصولات مقرون به صرفه، محبوبیت این ماده پلیمری را دو چندان کرده است و بازار خوبی در جهان دارد.

مزایا پلی پروپیلن بازیافتی (گرانول های بازیافتی )

پلی پروپیلن بازیافتی در فرآیند قالب گیری تزریقی، بسیار سازگار است و برای تولید لایه ها بسیار نازک پلاستیک و با مقاومت بالا برای بسته بندی استفاده می شود.پلی پروپیلن بازیافتی در حرکات پیچشی تا مقدار ۳۶۰ درجه مقاوم بوده و همین مقاومت بسیار بالا توجه تولیدکنندگان پلاستیک را جلب کرده است و در اکثر کشورها مورد استفاده صنایع مختلف قرار گرفته است.پلی پروپیلن بازیافتی ضد آب بوده و رطوبت و آب را جذب نمی کند و این مزیت دیگری برای این مواد پلیمری است. بازیافت پلی پروپیلن از مصرف منابع خام که محدودیت دارند جلوگیری کرده و تا حد زیادی کاهش داده است و به همین دلایل بازیافت پلی پروپیلن یک گزینه مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود.

سفارش پلی پروپیلن بازیافتی

درصورتی که فعالیت شما در تولید محصولات پلاستیکی است، پلی پروپیلن بازیافتی بهترین و مقرون به صرفه ترین مواد پلیمری برای فرآیند تولید محصولات با کیفیت می باشد البته اگر بازیافت آن به صورت استاندارد توسط دستگاه تخصصی و حرفه ای انجام شده باشد که شرکت کارینا پلیمر دارای دستگاه تولیدی حرفه ای در تولید پلی پروپیلن بازیافتی حرف اول را می زند.

تولید پلی پروپیلن بازیافتی

شرکت کارینا پلیمر تولیدکننده پلی پروپیلن بازیافتی با استاندارد جهانی

شرکت کارینا پلیمر یک شرکت دارای سابقه حرفه ای و تخصصی با تکنولوژی برتر در تولید پلی پروپیلن بازیافتی است. این شرکت با تجارب و دانش خود در تولید انواع پلی پروپیلن فعالیت دارد و محصولات صادراتی دارد و افتخار دارد پلی پروپیلن بازیافتی در دیتا شیت های مختلفت و دارای استاندارد جهانی در حفاظت از محیط زیست نقش ایفا کند. و با تامین پلی پروپیلن بازیافتی استاندارد با انواع صنایع مرتبط با پلاستیک همکاری میکند و نیز به چرخه اقتصاد کمک ویژه ای می‌کند.یکی از ماموریت های شرکت کارینا پلیمر تولید با کیفیت عالی و توسعه پایدار در جهت حفظ محیط زیست و کاهش هزینه های اقتصادی برای تولیدکنندگان است و با تولید پلی پروپیلن بازیافتی برای کاهش شدید هزینه های تولید تلاش کرده و هم توانسته بازار صادراتی داشته باشد و عضو رسمی انجمن اتحادیه پلیمر ایران باشد.

جهت سفارش انواع کامپاند پلیمری pp و pe و بازیافتی با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۹۷۲۶ تماس بگیرید و از کارشناسان مشاوره داشته باشید و یا به وبسایت رسمی شرکت کارینا پلیمر karinapolymer.com مراجعه نمایید.